Wednesday, March 17

my world's no longer gloomy....

* ku mencintaimu lebih dari apapun
meskipun tiada satu orang pun yg tahu
ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
meskipun engkau hanya kekasih gelapku

yakinlah bahwa engkau adalah cintaku
yg kucari slama ini dalam hidupku
dan hanya padamu kuberikan sisa cintaku
yg panjang dalam hidupku

repeat *

ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
meskipun engkau hanya kekasih gelapku
ku mencintaimu lebih dari apapun
meskipun tiada satu orang pun yg tahu
ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
meskipun engkau hanya kekasih gelapku

kekasih gelapku


lagu nieyh btul2 wat aku feeling.. huh.. bawu jerk pulih dr sakit yg t'amat sgt.. malaupun aku msih xpulih spnuh nye.. but.. aku akn cbe pulih kn dri nieyh, aku akn cbe kuat kn ati aku ntuk b'depan ngn sume nieyh.. kasih yg ktorg bine slme nieyh.. syang yg msing2 curahkn slme nieyh, berakhir sudah.. mngkin slah nye dtg dr aku jgak.. hurrmmm.. juz 1 jerk yg stil aku leyh kate kn.. aku syg dier.. tp aku xleyh trus de ngn dier lg.. ktorg xkn prnh fhm antre 1 dgn laen.. xde pe yg aku leyh ckp lg.. RIS, i'm very sorry if my dcssion have hurt u.. i'm rlly2 sory dear..

aku try xpkir kn lg sume nieyh.. xnk pkir kn dier lg.. tp kdg2 aku kcwe ngn dri aku.. aku stil lmah.. mb coz aku mmg syg kn dier.. sume 2 xgne lg.. xsmpai bbape mngu ktorg break.. dier da jmpe blik chye idup dier.. dier da kmbli ke pngkuan ex dier.. btpe lluh ati nieyh ble aku dpt taw.. 2 yg dier ckp dier xkn lpe kn aku?? 2 yg dier ckp dier akn stie tnggu aku?? RIS, dania taw.. dlm hal nieyh.. dania slh jgk.. dania sndri yg ckp dania xkn blik ky ris walau pe yg t'jdik.. yes, dania mngaku 2.. tp xprlu la ris wt 2 sume ntuk skitkn ati dania kn.. dania sbleh2 nye nk jge ati ris.. dania stil nk ris jdik kwn dania.. but lps pe yg da jdik nieyh.. dania da xdpt trime ris dkt ngn dania.. btter kte wt mcm kte xknl each other lg.. dania da dlte ris dr fb dania, rmve ris dr gtalk dania.. bkn sbb dania bnci ris.. but ati dania skit ble tgk ris bhgie ngn si die.. dania taw.. mmg dania yg mnx sume nieyh.. n thanx coz tunaikn nye btul2.. tnpe ati n prasaan.. tnpe pkir kn pe prsaan dnia.. 

myb sume nieyh t'dorong dgn kate2 kwn ris.. dania xtaw.. myb ris sndri yg nk lkukan sume nieyh.. ntah la.. pe2 pown.. dania doakn yg t'baek ntuk ris k.. moge ris bhgie ngn si die.. AMIN.. jge la die spertimne ris jge dri ris k.. jgn abaikan die wlaupun sdtik jrum jam b'grak.. pstikan xde rhsia antre die ngn ris.. n trime la dier seadenye.. jgn ubah pe2 yg da sebati or ttap ngn dri dier mlaen kn bnde 2 leyh mmudarat kn dri.. juz 2 yg dpt d'coretkn.. i hope i also can be happy if u're happy =)


new me.. aftr he gone.....


prentend 2 be happy =P

No comments: