Sunday, November 28

I HOPE THAT'S NOT THE END OF US :'(


Assalamualaikum and Hello peeps :)

Saje meluangkan sikit mase untuk luah kan isi hati kat blog nieyh. Tak banyak pown nak kongsi. Skit jerk :p Actually skunx nieyh tengah study Physics. tengah final okay. Sambil sambil study macam macam yang berlegar dalam kepale aku nieyh. So. Aku pown stop la kejap kan and terus menghadap lappy dan manaip naip nieyh. Pasal isi hati yang aku nak luah kan tu. Sume nye pasal pe yang aku rase sekarang and kebelakangan nieyh. Rase sedih yang teramat sangat. Hati yang tak tentu arah. Tak taw la pe yang aku tengah fikir kan and layan kan sangat. 

Adakah nieyh sume sebab perasaan yang aku pendam kan selama nieyh ? Aku da dapat tahan lagi kerk ? Aku dah bosan kerk ? Aku sendiri pown tak taw. Sebenar nya nieyh sume kisah aku and dier. Yup. Dier yang aku tersangat sangat sayang. Jantung hati aku yang membahagiakan aku selama nieyh. Pe yang aku rase kan sekarang, macam aku da terpelanting jauh dari dier. Macam kiteorang masing masing berpijak kat dunie yang laen. Aku tak taw nieyh maenan perasaan aku atau kiteorang da makin renggang. Da macam de jurang besar kat tengah tengah kiteorang. Aku hilang rase bahagie, hilang rase gembira, hilang tawa, hilang semua. Aku seakan akan da hilang dier sedangkan masing masing masih macam dulu.Texting macam bese (maybe). Aku rindu kan dier sangat sangat. Tak taw kenape. And bawu jap jerk tadi kiteorang da decide supaya jangan amik serious sangat relation kteorang nieyh. Aku macam berat hati. Aku risau benda nieyh akan jadik buruk. Tapi bile fikir balik pe yang dier cakap. De betul nye jugak. Kalo kite serious sangat, kite akan sentiase harap kan yang terbaik dari pasangan kite. Bile pasangan kite tak dapat jadik macam yang kite harap kan, kite jadik touching and kecewa sangat. 

So kiteorang da amik keputusan untuk wat camtu. Wont take this things too serious anymore. Aku pown akan cube bese kan diri tak text dier. Aku takkan ganggu dier awal awal pagi kejut dier bangun lagi. Aku akan stop wat supersaver and call dier. Aku akan cube tak fikir kan sangat pasal dier. 

Aku percaye kan dier. Tersangat percaye kan dier tapi aku tak percaye kan diri aku sendiri. Aku taw aku yang macamne. Aku semacam dapat rase pe yang bakal jadik. Benda nieyh sume maybe akan berjaya but not for a long term. Aku risau aku jadik sunyi. Aku start bosan and aku wat perangai. Aku tak nak sume tu. Coz cinte and sayang aku kat dier kuat sangat sangat. Tapi sume tu belum tentu dapat membekalkan aku kekuatan kalo aku da lalai and terlupe sume. Tu yang aku risaukan. Untuk kebaikan kami, aku terus kan jugak. Pe yang bakal berlaku lepas nieyh bukan atas salah sape sape. Kiteorang da janji tu. Kalo ditakdirkan kiteorang berpisah pown biarlah dengan cara baek. PROMISE ! And mulai dari sekarang aku kena belajar berhenti berharap and lebih focus kan diri aku sendiri. Kalo de jodoh takkan ke mane. Bumi nieyh berputar dan bulat. Kite pusing mane pown, kite akan balik kat tempat kite jugak. Masing masing takkan lari jauh. Dari sume nieyh aku sedar something, something yang da ramai perkatekan kat aku. Dalam sesuatu relation tu, kite tak boleh nak letak harapan tinggi menggunung coz belum tentu pe yang kite harap kan tu akan termakbul. Jangan sampai kite kecewa and merana disebabkan impian and harapan yang tercapai. Bagi sesiapa yang terlampau mengharap yang terbaek dari pasangan masing masing. Berhenti la berharap. Jodoh dan pertemuan di tangan Allah swt. Kite just kena berusaha perbaiki relation kite tu. Bukan cube menjadi kan ia sempurna. Nothing in this world is PERFECT :) 

Okay la. Da abiz berfeeling feeling. Now nak g sambung study. Semoge takde pe yang menggangu otak and perasaan aku time study nieyh. Ya Allah, Engkau permudahkan lah umatMu ini belajar, jauh kan lah dier dari sebarang perasaan yang boleh menggangu pembelajaran nya. Sesungguhnya Engkau lah yang Maha Kaya lagi Maha Pemurah. Aminnnn.
Wish me luck yeak ! Thanx. Pai ~

Biby. I'm gonna miss you. Everything about you. Your smile, your voice, your laugh, your jokes, everything. I love you damn so much dear. I'll always do. Promise :')

NGOKNGEKLOVE 

No comments: