Saturday, December 4

Gilerh Lonely okay ?

Assalamualaikum.
Hello Mellow.



Nurdania Amira binti Mohd Nasir sedang duk keseorangan menghadap lappy tersayang nye. Hurm. Supposed g keluar bersuke rie hari nieyh ngan ayong and Imran. But. Malaz nak ikowt coz malaz nak dengar kakak tue tu membebel. Urghh. Bangun bangun tido. Tension ! Tension ! So duk umah, tido, makan, tengok tv and ngadap lappy lagi bagus. Rase agak menyesal ugak xikowt. Tapi aku sangat sangat sangat HOT kowt tadi dengar dier bebel bebel. Da sarung jeans sume. Odw nak bermake up. Dier pot pet pot pet lagi. what the. huh. Terus aku tanggal jeans, sarung baju bese jerk -__-"

Okay. Da malaz nak fikir pasal tu lagi. Lantak dier ar kuar due orang ngan Imran. Nak tengok movie ke pe ke. Lantak la. Haissh.

Disebabkan agak boring ditinggalkan sorang aku pown ntah la wat la pe pe yang patut ngan lappy nieyh ( nak texting ngan Amin :'( xde cred lak. wuuuuu ). On FB. Takde pe yang besh pown. Click sane click sini cari pe yang leyh wat. Then suddenly teringat kat Hanis Zalikha. Kenal kan ? kan ? Tengok profile dier. LOL. Bawu perasan yang dier senior setahun jerk dari aku. 1990. Tengok pic dier lak.
Awwwwww Her hair ! GORGEOUS !

pic dier bawu bangun tido. tapi tetap cantik ;)


OMG ! OMG ! 


After tengok pic pic dier tu, start la aku pown nak camtu. Haha :D Yeaaahh. Aku nak biarkan rambut aku panjang and wat hairstyle camtu. Nak ! Nak ! Nak ! Sangat cantik rambut dier ouh :)
Huuu. Excited gilerh kan nak tunggu rambut panjang. Rambut ouh rambut. Cepat la panjang kan diri mu. heee.

Selain tu. Aku bawu jerk ingat nak dye kan rambut aku nieyh. Tapi kan kan. Sampai rumah hari tu, borak borak la ngan mama. Tak taw la time tu cite pasal pe. Tibe tibe mama cakap ;

" Kakyang, warne rambut skarang tu da okay la tu. Nanti xyah la colour kan lagi. "

Haaa ? Rabak nye hati ku mendengar setiap patah perkataan yang keluar tu. Uhuk. Hope nanti mama bertukar fikiran and aku leyh la dye kan rambut aku nieyh. ( bile da panjang macam rambut HZ la kan. hehe. )

Hurrmm. Tak taw da nak cite pe lagi. Dalam kepale nieyh tengah fikir. Mane lah dak berdue tu g yeak. Menyesal lak aku merajuk xtentu pasal. Hahaha. Tapi takpe la. Bukan aku leyh tibe tibe muncul kat sebelah diorang pown. Okay la. Aku pown da tak taw nak wat pe. Sampai sini jerk la yeak entry kali nieyh. Jumpe lagi kat entry seterusnye. Bye...

NGOKNGEKLOVE

No comments: