Saturday, December 4


Knock Knock :)

Sambungan bagi entry yang sebelum nye......

My kakak tue and Imran balik dari bersuke rie petang tadi lepas diorang jemput mama dari keje. Walaupun dier suke bebel bebel kan, dier ingat jugak kat aku. Haha :D Semalam lagi memang ktorang cakap nak keluar kan, so macam da la aku rancang nak beli. Antara nya, aku ngidam jeruk mangga mude tu. Yumm. Coz before nieyh time ktorang lepak jusco, de la beli, then teringat lak. Diorang balik balik tadi aku tanye la Imran beli pe jerk untuk aku. Dier cakap dier beli kan jeruk. Auuummm. Sedapnye. Aku pown menghabiz kan la jeruk yang diorang beli tu bersama sama Mama. Heeee. Time tu tengah ngadap lappy lagi. Tengah ngap ngap jeruk tu, ayong pown naik, dier cakap dier de beli kan epal, de kat dapur. Ouh God ! Tu pown aku de cakap aku nak semalam. Dier beli kan jugak :') Selain tu, dier beli kan aku baju jugak sehelai. Uhuk. Thank you so so so much my kakak tue yang gemuk ^___^ Walaupun dier suke bebel bebel. Dier ingat jugak kat aku. Aku nieyh jerk suke tempered, touching and merajuk tak tentu pasal. huhu. Sorry ye -__-

Imran naik atas jerk terus cakap dier tengok movie ( HARRY POTTER ). Eleyh. Yang tu aku xkisah pown. Coz aku pown da tengok time duk rumah atinafiqah kat JB hari tu. ( yup. g tengok HP ngan daydeque and atin kat Citysquare. sangat ramai orang ouh.) Imran cakap, sepatutnye diorang tengok Narnia, tapi Narnia start pukul 6pm lak. Nak g jemput mama lagi. So tak jadik and diorang tengok HP jerk. HAHAHA ! Alhamdulillah. Kalo tidak maw aku meraung coz nyesal tak ikowt. Nasib baik. Nasib baik.

And esok ktorang plan nak g melawat pasar minggu lak. Nak carik sayur sayuran and UDANG ! Udang tu, aku yang nak. Tak pasan lak dalam fridge da takde sayur, yang de pown semate mate carrot jerk. Nak beli brokoli, brokoli and brokoli okay. Hope esok sume nye berjalan ngan lancar. Takde sesi merajuk merajuk lagi :)

Ermm. Berbalik pasal HP tadi, aku sangat adore this charming girl. Baju dier dalam HP 7 sume cantik cantik ouh. GERAM !


one of her scene in HP 7 :) love that dress. Awwww~


Will miss her as HERMIONE :'(

Ngokngeklove 

No comments: